プラッツのBMW M6 GT3を製作しています
I am producing Platts' BMW M6 GT3
実際に作業をしてたのは
1月4日でした
部屋の温度は………昼間ですよ(^_^;)))
換気の為に窓を開けてるとこんなもんですね(^_^;)))
I was actually working
It was January 4th.
The temperature in the room ......... It's daytime (^ _ ^;)))
Opening the window for ventilation is like this (^ _ ^;)))
指で持ってる方薄く削りました
少しは薄くなったと思います
I grinded it thinner to have it with my fingers
I think that it became thin a little
ボディーに捨てサフを
Throw away the body to Suff
シャシーと言うかアンダーパネルに黒サフ→セミグロスブラックを
I say chassis or black saff → semi-gross black on under panel
ガイアのレベリングシンナーで希釈済みの塗料が有ったので使ったら乾きが遅いですね(^_^;)))
やはり今使ってるシンナーは乾きが早いですね
There was diluted paint in Gaia's leveling thinner, so it is slow to dry (^ _ ^;)))
As you can see, the thinner we use now is dry early
ちょっと気になる事が……
これって配線が剥き出しなんですよね?(配線がモールドされてる)
この配線に色を塗るのは大変ですよね?(゜ロ゜;ノ)ノ
It is a little worrisome ......
The wiring is exposed, is not it? (Wiring is molded)
It is hard to paint this wiring? (゜ ロ; ノ) ノ
フロントのショック
シルバー指定だけですね
見える所では無いので
スーパーファインシルバーを筆塗りして
スプリング部分にエナメルのクリアーブルーを筆塗りで済ませました
Front shock
It is only silver designation
Because it is not visible
Brush the super fine silver
I painted enamel's clear blue on the spring part with a brush
これでローターが付くと何も見えませんね(^_^;)))
I can not see anything when the rotor is attached (^ _ ^;)))
ポチッと宜しくお願いします(^-^)v