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フジミのフェラーリ 288GTOを製作しています

Fujimi's Ferrari 288 GTO is being produced

 


 


マフラー回り

前回はシルバーに吹いて有りましたがタービンの排気側をメインにクレオスの焼鉄色を吹いてみました

タービンの排気側は鉄の鋳物だったと思いますので焼けて錆びも出てるはず

マフラーも全体に少し焼け錆びみたいな感じになってるかなと

タイコ部分は少し薄めにしてます

Around the muffler

Last time I was blowing on the silver, I tried to blow the creos iron iron color on the main exhaust side of the turbine

I think that the exhaust side of the turbine was a cast iron of iron, so it should be burned and rust should also be coming out

The muffler also seems to be burned a little bit and it feels like rusting

Tyco part is slightly diluted

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シリンダーヘッドから出てすぐのエキマニは遮熱板が付いてると思うのでシルバーのままに………

たぶん遮熱板も少し焼けた感じでも良いかなとは思いますが

I think that the exhaust manifold immediately after leaving the cylinder head has a heat shield plate so leave it as silver .........


Perhaps I think that it may be good to burn the heat shield plate a little

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燃料のデリバリーホルダー

プレッシャーレギュレター迄再現されてますね(^_^;)))

さすがはエンスージアスト………

昔のプレッシャーレギュレターにはバキュームホースがつないで有ったはず………

Fuel delivery holder

It has been reproduced until the pressure regulator (^ _ ^;)))

Truly an enthusiast .........

Vacuum hose should have been connected to the old pressure regulator .........

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そこまではせずに組みます(^_^;)))

 I will build it without doing that (^ _ ^;)))


 


インタークーラーの肉抜きに光硬化パテを

1回の厚塗りでは中まで硬化しないかなと思い

2回に分けて塗ってます

光硬化パテも硬いので使いたくは無いのですが

チューブの中で固まって使えなくなる前に使った方が良いし(^_^;)))

Light cured putty for the intercooler's meat extraction

I think that it will harden up to middle with one thick coating

I'm painting it in two parts

Although light curing putty is also hard, I do not want to use it

It is better to use it before it gets caught in the tube and becomes useless (^ _ ^;)))

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朝模型で朝日で硬化中

Curing in the morning model in the morning sun
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ホースバンド表現にハセガワのミラーフィニッシュを細切りして貼ってます

I cut the mirror finish of Hasegawa into a hose band expression and paste it
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この写真では何のパーツか判りませんよね

デストリビューターです

2個付きます

I do not know what parts are in this picture

It is a distributor

Two are attached.

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元から有る凸モールドを飛ばして

0.5ミリで穴を開けてます

凸モールドは5つ有ったのですが………

センターコード要るのかな?

デストリビューターの中にイグニッションコイル内蔵?

Skip the existing convex mold from the original

I am piercing holes at 0.5 mm

There were five convex molds, but .........

Do I need a center code?

Ignition coil built in the distributor?

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