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タミヤ フェラーリ FXXを製作しています
I am producing Tamiya Ferrari FXX.





これは推測なんですが
リアカウルの内側マフラーに近い所は遮熱板が有ると思いますので
This is a guess
Because I think that there is a heat shield in the place near the inner muffler of the rear cowl
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エアジャッキですが
本来はミッションの後部に付くのですが
ミッション後部に付けるとリアカウル取り付け時に邪魔になり外れたりしますのでリアカウルに接着してます
It is an air jack
Originally attached to the back of the mission
When attached to the rear of the mission, it will get in the way when attaching the rear cowl and it will come off, so glue it to the rear cowl
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このケースならドアを開けた状態でもカバー出来ますね
With this case you can cover even with the door open
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リアバンパーの取り付け
リアカウルの状態も見ながら
接着は時間に余裕の有るエポキシで着けてます
時間に余裕が有りますとリアカウルとリアバンパーの位置の微調整も出来ますからね
Rear bumper installation
While watching the status of the rear cowl
Bonding is done with time-consuming epoxy
You can fine-tune the position of the rear cowl and the rear bumper if there is enough time.
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ボンネットピンです
タミヤ純正にするか?
studio27にするか?
今回はstudio27のを使おうかと
過去に2台作ったのはタミヤ純正を使ってますので
扱いやすさを見たいかなと思いまして

でもこれが最後でもうFXXは組まないと思いますけどね(((^_^;)

これが本当に最後のFXXです
これが本当に最後のFXXです
↑↑↑↑↑
大事な事なので二回書いときます(*`Д´)ノ!!!

It is a bonnet pin
Tamiya genuine?
Is it studio27?
I will use studio27's this time
As we made two in the past because we use Tamiya genuine
I wonder if I want to see how easy it is to handle

But I think that this is the last but I won't join FXX anymore (((^ _ ^;)

This is really the last fx
This is really the last fx
↑ ↑ ↑ ↑
It is important to write twice (* `Д ') no! ! !
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とりあえず2つ
For now two
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4つ………
エッチング同士の接着は瞬間にしようかとも思いましたが………
う〜ん、メタルプライマー
結局水性クリアーにしました
Four………
I thought that the adhesion between etchings would be done in a moment ...
Well, metal primer
After all we made aqueous clear
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